fischer je stále lídr v kotevních systémech

fischer je stále lídr v kotevních systémech

Marketingová agentura ibau provedla průzkum napříč celým Německem a dotazovala se více než 3000 profesionálních řemeslníků a na výrobce a značky jejich oblíbených výrobků, které při své práci ve stavebním průmyslu používají. fischer se umístil před svými konkurenty Hilti a Würth v kategorii upevňovacích systémů, čímž jako úplně první získal ocenění "Želízko v ohni".

Otevření nové výrobní haly v Ivanovicích na Hané

Otevření nové výrobní haly v Ivanovicích na Hané

Trh s kotevními systémy v České republice je trvale na vzestupu, což těší zejména lokální pobočku specialisty v upevňovacích systémech, německé společnosti fischer. V Ivanovicích na Hané byla za přítomnosti českého premiéra Bohuslava Sobotky otevřena nová, moderní továrna na výrobu kotevních systémů.

fischer DUO family je výrobkem roku 2017

fischer DUO family je výrobkem roku 2017

V rámci soutěže "Výrobek roku" volila odborná porota složená ze zástupců časopisu "Baumarktmanager" a ekologicky orientované organizace "markt in GRÜN" nejlepší produkty v kategorii "Stavba, bydlení a zahrada" pro rok 2017. A hádejte, kdo obsadil první místo! Byly to hmoždinky od fischera příslušné do skupiny "DUO-family".

Spojení síly a inteligence - chytrá hmoždinka ze dvou různých materiálů se třemi principy fungování

Spojení síly a inteligence - chytrá hmoždinka ze dvou různých materiálů se třemi principy fungování

Podzim roku 2015 byl svědkem zrození nové éry ve světě upevňování: fischer představil hmoždinku DUOPOWER - první všeobecnou materiálově kombinovanou hmoždinku, která sama rozhodne, jakým způsobem se bude aktivovat - zda se ve stavebním materiálu zauzluje, složí nebo rozepře. Kotva DUOPOWER dosahuje nejvyšších možných únosností v plných, děrovaných i deskových materiálech.

Přes milion fischer kotev pro systém požární ochrany

Přes milion fischer kotev pro systém požární ochrany

20. prosince 2016, po šesti letech výstavby, otevřel prezident Erdogan slavnostně nový tunel Avrasya v Bosporské úžině. Nyní může přibližně 120 000 vozidel každý den přejet z Evropy do Asie a zpět dvoupatrovým silničním tunelem. Během výstavby bylo použito okolo 1,3 milionu kusů fischer natloukací kotvy FNA II a šroubu do betonu FBS